Wednesday 5 March 2008

Veni, vidi, non Audi

Dupa cum este posibil sa stiti, am primit si eu oferta de a testa noul Audi A4. Oamenii care m-au sunat au fost foarte draguti si foarte rabdatori cand, dupa ce acceptasem, i-am anuntat ca va trebui sa amanam test-drive-ul din cauza de deplasare a mea. Acum am urmatoarea problema: am revenit din deplasare, dar nu i-am mai sunat pentru ca mi-au fost zilele aglomerate cu alte lucruri. Iar acum imi este, pur si simplu, jena sa-i mai sun. Uf, dilemele astea!

Pana una alta, Academia Catavencu stie ca eu am luat deja masina. Yup, isn't driving your imagination nice?

Foto: zoso.ro

3 comments:

Someone said...

Mwhahahahaha! Deci şi hm-hm, şi fără maşină, da?

Clasic, baby :-))

Oana Dobre-Dimofte said...

Someone: hm-hm! :-))

Radu Cunnect said...

daca aveai masina postata pe blog in loc de incaltaminte iti facea cu ochiul si sigur nu o refuzai;)) dar lasa ca sigur nu ratezi Audi A4 si nu ramai la coala A4 ca meriti mult mai mult, insa se poate interpreta alceva ca cineva canva s-a gandit sa te puna sa scri frumos de el acum ca e campania si a pus sa ti se ofere o masinuta ....oare ??? hm hm , tu nu refuza masina ok!bafta multa...ciao