Friday 28 September 2007

Profet pe blogul lui

De la Piticu aflu o super stire: Mahmoud Ahmadinejad are blog. Trilingv: araba, engleza, franceza. De fapt, s-ar putea sa fie cvadri-lingv, ca mai vad niste caractere ciudate pe acolo, dar nu ma pronunt, pentru ca nu ma pricep. In sfarsit, scurt pe doi, Axa Raului a penetrat blogosfera! Dincolo de gluma, am o vaga banuiala ca ziaristii romani se vor lovi din ce in ce mai des de numele imposibil al iranianului-sef. Pentru ca Axele au din cand in cand prostul obicei sa se intersecteze. Si daca ziarele de azi au dreptate (mai ales Ziua), punctul de intersectie s-ar putea sa fie la Kogalniceanu.

6 comments:

Anonymous said...

Jesus, da stirea asta e veche de doi ani. Eu unul tin minte ca am citito pe blogul unui ratat, claunul cel mic.

erasmul said...

...Neatza ! cat inca mai este.

Axele au nevoie de lagare stabile, dure.

Se pare ca unul dintre "lagare va ceda si una dintre axe o va lua razna distrugand pe o raza destul de mare.

daca a venit Michael Hayden, este posibil ca administratia americana sa incerce o ultima carte perfida. sa santajeze spionajul romanesc acreditat sufleteste in Iran.
Sper sa nu reuseasca.

Oana Dobre-Dimofte said...

Dadatroll: o fi veche, dar la faza asta eu sunt ca ardeleanul: acum am aflat! :)

erasmul said...

Lasă Oana ! ...tu sigur mai ai o scuză ! :)

odihna nu se strică...n-are termen de valabilitate ! :)

week-end placut! ...m-ai facut să râd !

Dani Mocanu said...

Pazea.... Xerxes s-ar putea să-şi facă blog. Şi atunci sa vezi disperare în tabăra elenă. Caricaturile despre Holocaust, comandate de şeful iranian, vor fi nişte schiţe faţa de aberaţile viitoare ale liderului persan.

Cât despre axe si intersecţia lor, ţinând cont de incălziea globală si efectele acesteia, vor dansa precum nişte titireze în miscare.

P.S. Întrebare existenţială: De ce Putin e văzut mai bine decât Ahmadinejad ? Doar pentru că e mai subtil ?

http://milecarpenisan.wordpress.com/ said...

Hai ma copii ca tot o sa fie ceva in Iran simt eu ca nu degeaba am facut exercitii de de dictie pana am reusit sa ii pronunt numele presedintelui iranian si trezit din somn la perfectie(noroc ca nu contine litera R ca o puneam)