Friday 28 September 2007

Bravo, Antena 3!

Ca dupa stirile serioase despre procurori, moguli, politicieni si dezastre baga si cate o stire(micuta, de max 30 de secunde) de la Saptamanile Modei din diverse locuri. Tocmai ma uitam la o stire despre Saptamana Modei de la Milano si-i ghiceam entuziasmul Mariei sub mina sobra de prezentatoare! :)

A, si nici macar nu ma simt superficiala pentru ca am scris asta. Eu cred ca moda, adevarata moda, este unul dintre reperele culturale importante. Defineste estetic o epoca si uneori e mai mult de atat- de exemplu, fusta mini a lui Mary Quant a fost un semnal important pentru feminismul anilor '70. Mi-as dori foarte mult sa vad o emisiune despre moda in adevaratul sens al cuvantului. Pentru ca poate asa am avea o sansa de a scapa de LV-urile din musama din trolee, de sclipiciuri si de pseudo- style-iconuri!

19 comments:

Adriana said...

Bine că te uiţi numai la Mărie!!!! Seară de seară, cu încăpăţânare, bag şi eu ştiri despre modă la finalul Observatorului de 22.30! :(( Mă simt persecutată!

Oana Dobre-Dimofte said...

Valeu! Recunosc fapta si zau c-o regret!

maria said...

of, daca ai stii cit ma lupt cu producatorii sa nu le scoata....tocmai mi-a zis acum in seara asta cel de pe tura de seara, "ma, da chiar in fiecare seara trebuie sa dam ceva cu moda?". trebuie, ce sa zic....oricum, seara e un producator mai maleabil. cu cei de zi nu prea am sanse......eu tot incerc ba o moda, ba vreun pinguin, vreun tigru, una alta....uneori imi iese, alteori nu. oricum, negociez la greu
adriana- eu zic ca oana e mai de public a3 decit a1. asa ca nu te supara. ai tai se uita la tine....

Oana Dobre-Dimofte said...

Maria: fa ce-oi face, dar nu te lasa! Iti tin pumnii! :)

maria said...

multumesc. uite acum tocma suntem pe depasire 53 de secunde. stirea cu moda milano are 52. ia ghici ce iese....daca nu citesc mai repede sa recuperez :)

Oana Dobre-Dimofte said...

Work it fast! :D

Oana Dobre-Dimofte said...

YES! YOU MADE IT!!!!

maria said...

gata. am invins

Oana Dobre-Dimofte said...

Acum, cu aceeasi perseverenta, poate reuseste cineva si emisiunea aia de care ziceam... :)

maria said...

mda, stiu, e o idee, dar presupune buget si resurse. si nu cred ca va intra pe lista de prioritati. dar ma voi gindi, cine stie ce "oportunitate" apare. daca tot avem pe fiecare canal emisiuni de imobiliare, de gatit, de masini, de moda de ce nu ar fi?

Oana Dobre-Dimofte said...

Maria: asta e si rationamentul meu. Daca exista bugete pentru cooking- show-uri, travel-show-uri si real-estate show-uri, de ce n-ar merge si un fashion-show? :)

maria said...

parerea mea- pentru ca in general sefii nostri sunt barbati. si si asa sunt asasinati de shoppingul nevestelor. dar sa mai si plateasca pentru o emisiune care sa le dea idei doamnelor? am dubii

Oana Dobre-Dimofte said...

Daca le demonstreaza cineva ca pe langa sotiile lor o astfel de emisiune ar mai atrage si alte doamne din targetul comercial, care au bani dar nu prea au repere de fashion, poate se mai gandesc. ;)

maria said...

oricum, ar trebui altceva decit porcariile de emisiuni care au trecut uneori prin grile.

Oana Dobre-Dimofte said...

Bineinteles ca altceva. Ar fi corepondentul cartii lui Ovidiu Buta, "Victimele modei", in comparatie cu paginile de fashion din Bravo Girl. :D

maria said...

nu bravo girl. comso girl sunt preferatele mele

Oana Dobre-Dimofte said...

Ei, multe dintre fetele care citesc bravo sau cosmo cresc si se transforma in femei care se ghideaza dupa rubricile "hot or not" din ciao si star. Nu merita si ele o emisiune care sa le arate pe ce merita sa-si cheltuiasca banii? :)

maria said...

rubricile alea care de obicei se contrazic de la un numar la celalalt. ba da, dupa parerea mea merita.

Anonymous said...

După ce aveţi propriul set de reclame ( http://www.youtube.com/watch?v=WcuK1_qYF5I) , acum doriţi şi emisiuni. Schimbaţi pe Romantica sau Senso, fetelor !

P.S.: Da, am fost un pic misogin !