Monday 21 January 2008

Scurte

1. De cateva zile mi-am dat seama cum o sa-mi petrec eu anul: incercand sa lupt cu prezumtia de vinovatie potrivit careia daca zic nasol de PD tin cu liberalii, iar daca zic nasol de PNL e normal, doar lucrez la Oficios. Este uimitor cum 17 ani de pluripartitism au trecut peste noi lasandu-ne la fel de rudimentari ca atunci cand cautam prin dictionare cuvantul "democratie".

2. Am reusit minunata performanta de a-mi scranti un deget de la picior in somn. Ma doare ca naiba si s-a si umflat. Doctor? No way! Gheata si leacuri babesti. (Am zis cumva ca nu am si eu momente rudimentare?)

3. O sa deschid zilele astea pe blog o discutie mai serioasa despre "deontologie". Ironizat pe drept din cauza ipocritilor care-si justifica magariile cu expresii academice, cred, totusi, ca acest concept merita mai mult. O sa ne gandim impreuna, daca acceptati si voi, care ar fi acele "do's" and "dont's" pentru un ziarist.

2 comments:

Anonymous said...

Nu esti singura cu performanta asta:) un lioton gel pt masaj si o fasa elastica si trece. trust me

Anonymous said...

nu stiu de ce dar pe undeva mi se pare normal ca un ziar/un ziarist sa aiba anumite simpatii politice. este oarecum inevitabil.
adica e foarte bine ca evz e "oficios" iar jurnalul e de partea ailalta a baricadei.
grav era daca toate ziarele erau "oficioase" sau nu.