Monday 28 January 2008

Oricat de ridicol a fost circul de la PC...

...cred ca a fost cel mai bun lucru care i s-a intamplat in ultima vreme acestui partid. Alternativa era ca tot evenimentul sa treaca neobservat. In mod normal, un Congres PC nu ar fi meritat decat o stire de 1 minut jumatate si cel mult 1500 de semne in ziare. Azi dimineata a avut prima pagina in cateva ziare si dezbateri televizate doua zile. Mie aproape ca-mi vine sa cred ca scandalul a fost "cu premeditare". Iata inca un argument:
Acolo unde e scandal, perceptia comuna e ca exista si o miza. Nu s-ar apuca niste oameni in toata firea sa se certe pe nimic, nu? Repet, vorbesc doar de perceptie. Ei, cand telespectatorul vede niste cetateni care contesta voturi, urla unii la altii, telespectatorul se gandeste ca oamenii chiar au ceva de impartit. Chiar daca in momentul asta nu au de impartit decat o cota electorala cat marja de eroare in sondaje.

9 comments:

Carina said...

N-ar fi trecut neobservat. Ar fi avut grija Antenele de asta...

Oana Dobre-Dimofte said...

Carina: eu am urmarit Observatorul de duminica seara si mi s-a parut ca Antena 1 a abordat evenimentul perfect profesionist. Conservatorii au primit mult mai mult spatiu de emisie si tipar la Realitatea si Ringier decat in "curtea" Intact.

Carina said...

Antena 3 transmitea stirile pe jumatate de ecran. Cealalta jumatate era ocupata cu transmisiuni live de la Congres.

Oana Dobre-Dimofte said...

Carina: Realitatea a transmis pe tot ecranul. :) Am vazut scandalul aproape integral si dupa aia au trecut la analize. Nu critic asta, mi se pare absolut normal, pentru ca ce se intampla acolo era chiar telegenic. :)

Anonymous said...

Nu prea am timp sa urmaresc acum scena politica(sunt in sesiune:D), dar si parerea mea e ca e foarte posibil sa fie premeditat tot scandalul.
Poate si faptul ca televiziunile de "casa" nu au transmis "concertul" a fost tot premeditat: il face mult mai real. Ce zice romanul? "Uite, televiziunile lui(ale lui Voiculescu) nici macar nu dau circul!", pe cand de fapt PC-ul beneficia de atentia concurentei(lucru rar intalnit).
Sincer incep sa ma gandesc din ce in ce mai serios sa merg si eu pentru prima data la urne... si ghici pentru cine? Da, pentru Becali. Pana la urma asta e acum singurul mod de a incerca altceva in tara asta. Parerea mea e ca suntem printre pleava Europei 51% din cauza Guvernarii.
Incredibila justificare pentru taxa de prima inmatriculare!!! Si cate altele... Dar astea sunt numai maruntisuri. Autostrazile la noi se gauresc din secunda 2 de cand au fost turnate. Si cate alte escrocherii facute asa pe fata. Sincer astea mi se par insulte ale ofcialitatilor la adresa noatra. Pai intr-un an astea s-ar putea rezolva cu o guvernare corecta, sau macar cat de cat corecta, care sa nu ne fure pe fata.

Anonymous said...

cel mai bun lucru care i s-ar fi putut intampla pc era sa mearga singur pe liste in 2004 si cu seres la presedintie. eu inca cred ca faceau 5%. apoi guverna cu castigatorii alegerilor (dar intrau pe usa din fata, nu pe aia din dos), seres presedinte de partid, inca 3-4 oameni tineri in spatele lui, voiculescu presedinte de onoare... intelegi mesajul.

Carina said...

Probabil ca ai dreptate. Eu nu am urmarit foarte mult, am zappat putin intre realitatea si antena 3 si s-a nimerit ca cei din urma sa aiba jumatate de ecran la congres, iar realitatea nimic. Oricum e neesential.
Dar doar de dragul de a contrazice (:P) probabil ar fi vorbit mai mult cei de la Antena despre congres daca nu nu se certau. asa incercau sa-i acopere :P Glumesc, desigur...

Anonymous said...

De unde priveam eu enervarea lui Voiculescu parea al naibii de reala. Poate e un actor cu adevarat bun, dar nu cred...

Anonymous said...

Tot acest spectacol de la PC a fost mai mult ca sigur premeditat.
Mi-a placut insa atitudinea antenelor fata de subiect.
In orice caz avand in vedere situatia actuala a Romaniei, imi este foarte greu sa cred ca se va schimba ceva in bine in urma alegerilor (am o presimtire insa ca se va schimba in mai rau, sper din toata inima sa ma insel)