Monday 3 December 2007

Inteligenta a bubuit la PSD

1. Social-democratul Ion Vasile i-a cerut unui fotoreporter să îi dea chiloţii ca să îi fotografieze. "Să-mi dai şi mie chiloţii tăi să ţi-i pozez într-o zi. Am şi eu o curiozitate", i-a spus Ion Vasile fotoreporterului.Contactat de Realitatea Tv, Ion Vasile a negat întreaga poveste. Episodul a avut loc în curtea Partidului Social Democrat, chiar înainte de şedinţa comitetului executiv.
Sursa: Realitatea TV

2. Vanghelie îi replică, astfel, şefului statului, care declara ieri că, în mandatul său, Mircea Geoană nu va fi niciodată prim-ministru.
"Dacă doreşte preşedintele României cu PD să conducă România, să ne spună. Momentan, preşedintele României s-a exprimat şi îl aşteptăm pe dânsul să se exprime, să vedem ceea ce crede, dacă o doreşte pe Elodia, pe Ana Cosânzeana, pentru că a zis că nu va pune un prim-ministru de la PSD. Deci atunci îl aşteptăm pe dânsul", a susţinut Marian Vanghelie.
Sursa: Realitatea TV

Un singur partid si atatia prostanaci...


Later edit: aflu ca "febletea" lui Ion Vasile e chiar coleg cu mine la EVZ. Cosmine: if you can't beat them, seduce them! :)))

11 comments:

Paula said...

Oare gandirea are aceeasi coerenta ca exprimarea? :)

Oana Dobre-Dimofte said...

Paula: nu am nici un motiv sa ma indoiec de asta. :)

Anonymous said...

December 3rd, 2007 la 11:02 am 13

Dan Nica (vicepresedinte PSD): Nemaiexistind elemente de control, lucrurile au scapat complet de sub derapaj.
ion Stan (deputat PSD): Vasile Blaga are destule acuma. Este si in comandamentul ala antiepizdologic, sau cum se cheama.
Adrian Nastase (deputat PSD): Povestea asta cu mic si mare are, la romani, nenumarate semnificatii. Unii mai mici o au mai mare, altii mai mari o au mai mica.
Titus Corlatean (deputat PSD): Un partid social democrat inseamna un partid social si un partid democrat in acelasi timp.
Mircea Geoana (presedinte PSD): Democratia te obliga sa stai pina la ora 1 dimineata si sa vorbesti la Antena 3.
Nicolae Vacaroiu (senator PSD): Haideti sa ne miscam mai repede cu votul ca vin actualitatile!
Marian Vanghelie (primar sectorul 5): Fac o gluma: cei din sectorul 5 sint saraci si se duc sa fure in sectorul 1.
Marian Vanghelie (primar sectorul 5): Nu stiu la ce echipa joaca Patapievici, v-am spus ca stau prost cu timpul.
Marian Vanghelie (primar sectorul 5): Sint atit de nervos si de suparat incit nu vorbesc decit administrativ.
Marian Vanghelie (primar sectorul 5): Un partid nu poate fi condus decit prin conducerea lui.

Anonymous said...

mai zicea Marean candva: "vreau sa le multumesc la toti bucurestenii care m-a votat pentru ca ceea ce le-am promis o sa aibe incredere in mine"...
e chiar misto in Romania...

Anonymous said...

Pai si Oana, tie asta cu Ion Vasile ti se pare stirea zilei?
Tu esti ziarist si eu nu. Eu fac parte din public/audienta/etc si va urmaresc pe voi jurnalistii in fiecare zi ca sa ma informati, si vreau sa va spun tie si colegilor tai ca acest subiect este supralicitat. Eu personal, dont't fuckin care despre ce a facut Ion Vasile azi. Si faptul ca i se da atata importanta mi se pare jenant pentru toata breasla jurnalistilor. Cautati-va frate subiecte si in alta parte, ca noi audienta stim ca politicienii sunt prosti si nu avem nevoie de dovezi zilnice pentru chestia asta.

Anonymous said...

Mare om, Vasile Ion asta, buzoian de-al nostru, din popor, doar cu ceva mai multe terenuri stranse in doar patru ani si pe care incearca sa le vanda Carrefour-ului, sa mananca si gura la buzoieni cate o promotie la masline

Anonymous said...

mai domne, chiar nu zice nimeni nimic de parteneriatul ala strategic al psdului cu pas si p verde?? ;)

soferul said...

@Iulia ->> Poate ca nu a fost stirea zilei, insa a fost o stire care sigur merita data. Pentru a vedea cu totii ce fel de politicieni avem. Nu ca nu am fi stiut...

Ceea ce ma mira este faptul ca citind ziarele de astazi, a doua zi dupa, nu am vazut povestea relatata. Doar in Adevarul. Poate nu am citit cu atentie.
Oare ziaristii s-au saturat sa mai scrie despre mitocaniile pe care le suporta din partea politicienilor?

Anonymous said...

Pe de altă parte fotoreporterul a spus "...iar eu nefiind nici măcar cu aparatul de fotografiat la ochi..." şi a minţit. De ce spun că a minţit? Vezi AICI!

Anonymous said...

Inteligenta a bubuit si la tine Oana ,azi la "PRIMA TV"

c said...

chilotii neaparat sa aiba urme de frina. poate omu' e si scatofil in timpul liber