Wednesday 4 July 2007

O mare porcarie...One Big Bullshit

Asa mi s-a parut decizia de a inchide astazi Bulevardul Kisseleff pentru ca niste americani au avut chef sa-si sarbatoreasca ziua nationala in buricul Bucurestiului. Peste vreo 5 ani o sa ne trezim si cu "stars and stripes" pe stalpii stradali si pe autobuze si tramvaie. Pe bune acum, chiar era nevoie sa fractureze una dintre arterele cele mai importante din varza asta de Bucuresti ca sa il venereze unii pe Unchiul Sam? Si de ce Kisseleff? Din cate stiam, acolo e ambasada RUSIEI, nu a SUA! Nu era mai logic, daca tot aveau chef s-o puna de un barbecue pe asfalt, sa-l presteze pe Batistei? Cum ar veni, sa se joace la scara lor de bloc!
By the way, mi-ar fi placut mult daca niste oameni din tara asta ar fi facut o chestie relativ simpla: sa puna niste boxe pe langa Arcul de Triumf, iar din ele sa se auda Compact. Macar sa inghita hamburgerul ala cu noduri, ca injuraturile bucurestenilor nevoiti sa-si prelungeasca drumul spre casa cu cel putin jumatate de ora nu stiu daca le-au auzit.

Later Edit: Acum vad la Antena 3 ca cineva a facut totusi un gest: acelasi Radio Total, ai carui angajati au dansat in fata Ambasadei SUA pe muzica formatiei Compact. Inca o data, jos palaria pentru ei!

9 comments:

cristian Şuţu said...

anul trecut, geoana avea o problema cu iesirea din sediul PSD de pe kiseleff. din acelasi motiv cu inchiderea bulevardului. nu-l lasau politistii pe sofer sa iasa din curte. asa ca mirciulica a fost nevoit s-o ia pe jos :))

Oana Dobre-Dimofte said...

Cristi: :))) Imi aduc aminte ca ai povestit pe blog faza asta.

cristian Şuţu said...

:)ce memorie buna ai

Oana Dobre-Dimofte said...

Eh, am si eu momentele mele! :D

Anonymous said...

De fapt si mai rau, bulevardul a fost inchis ca sa poata parca toate masinile de -a curmezisul pt ca nu aveau destule locuri de parcare. Eu nu stiam despre ce-i vorba si am vazut cand m-am intors cu bicicleta din iesirea zilnica. Tot bulevardul transformat in parcare. Halal romanesc.

sasha said...

L-am petrecut pe 4th of July pe "terenul lor". In Chicago au blocat sute de strazi ca sa-si friga fiecare hotdogul unde-l taia capul. Si-au arborat drapele la "feresti" si s-au pretins cea mai fericita natie a lumii in vreme ce elicopterele ii survolau de ziceai ca dintr-o clipa intr-alta sta sa sara ceva in aer. Pe fatza - mandria nesfarsita de-a fi american, inauntru - psihoza ca toata lumea vrea sa ti-o coaca intr-un fel sau altul. Si ca tot mapamondul ravneste la ceea ce numai tie ti-a dat "allmighty God"! "Oh, my Gosh, really??? " :))..... Dar recunosc ca am intalnit si americani de bun simt! Promit! :)... Te imbratisez, Oana!

Oana Dobre-Dimofte said...

Sashaaaaa, intra si matale pe mess din cand in cand!!!

Anonymous said...

1. intrebare: de ce pentru blocarea bulevardului sint acuzati americanii? din cite stiu eu, pentru asa ceva este nevoie de aprobare de la primarie.

2. si eu locuiesc in chicago de ceva vreme si stiu ca si pe aici se inchid strazi la ocazii similare. bineinteles cu aprobarea primariei. ar fi interesant de observat zilele nationale ale mexicului, porto rico, poloniei. ca sa nu mai vorbesc de festivalurile etnice anuale. inclusiv taste of romania.

3. as vrea sa stiu si eu de la sasha unde a vazut elicoptere survolind chicago de 4 iulie. ca eu unul nu le-am vazut. desi se pare ca ne-am aflat in acelasi loc.

Oana Dobre-Dimofte said...

@Dragos:
1. Cine i-a acuzat pe americani? Am scris ca "decizia" mi s-a parut o mare porcarie. Decizia nu au luat-o americanii.

2. Eu una nu-mi amintesc sa fi vazut sarbatorita vreodata ziua Mexicului sau a Poloniei pe strazile din Bucuresti. Oi avea eu amnezie?