Saturday 16 May 2009

O idee buna



Update
Iata ce e-mail am primit de la organizatorii campaniei. Ma bucur ca rezultatul a fost asta:

Campania a devenit un succes atat de mare incat am epuizat programarile la cei 263 de dermatologi dupa doar 3 zile de la lansare. Ieri (miercuri) a trebuit sa suspendam liniile telefonice pentru ca pur si simplu nu mai faceam fata. Aveam aproape 140 de apeluri pe ora.
In doar 3 zile, au fost facute in toata tara peste 3200 de programari. Astfel, a fost umplut tot spatiul de programari pentru luni, 25 mai. Desi suntem in situatia ciudata de a termina campania mai repede, ne bucura enorm ca atatia oameni au decis sa se duca la un consult.
Daca noi nu ii mai putem ajuta cu programari in momentul asta, nu inseamna ca ar trebui sa renunte la asta. Daca semnalul de alarma tras de campania noastra i-a determinat sa faca asta, mai departe nu trebuie decat sa mearga cu bilet de trimitere de la medicul de familie la cabinetele din sistemul public de sanatate pentru a beneficia de un astfel de consult oricand.
In 2006 au fost consultati 784 de pacienti in Romania de ziua Europeana A Melanomului. In 2007, numarul a scazut la 637 ca in 2008 sa creasca la 2092. Anul asta avem un nou record, 3200, si ne bucura nespus de mult ca oamenii incep sa ia protectia pielii in serios.
Imi cer scuze ca am scris atat de mult, dar simteam nevoia sa iti explic detaliat ce s-a intamplat. Daca ai putea sa adaugi un update la postul tau, ar fi excelent ca cititorii tai sa afle despre finalul campaniei. Noi ii sfatuim sa mearga in continuare la consultatia pe care aveau de gand sa o faca. Vom incerca pe cat putem sa sustinem in continuare cauza pe care am lansat-o pe Facebook.
Multumesc mult pentru intelegere,
Alexandra Bucura
Brand Manager
Mediplus Cosmetics

8 comments:

upvoter said...

o alunita mare e de rau...dar mai multe mici nu crek indica ceva :-?

Esanu Cornel said...

Nice.... Tot asa!!!

Blog Vedete said...

Campania asta in mod sigur isi va atinge scopul informativ. Din pacate sunt persoane care considera ca alunitele nu trebuiesc scoase niciodata, nici macar de catre un medic

SuKaRiT said...

Altă campanie (iniţiată de către cine?) Încă un mijloc de a scoate bani... Numai de la aluniţe nu mă gândeam că o vor face. Nu spune nimeni să nu scapi de o aluniţă care prezintă semne de rană sau de una inestetică (dacă ţi-a crescut taman pe vârfu' nasului!) dar de aici, la a băga spaima în posesorii de... Ehei, e cale lungă! Să nu uităm că, anticii, citeau destinul în ele. Numărul, mărimea, forma, locul unde erau aşezate, totul spunea ceva despre om şi viaţa lui.... Şi-apoi, să nu zică careva că Marilyn nu arăta şic, da?! Şi n-o murit din cauza aluniţei. Sau... a ei o fost vina? :P

LZ said...

Nu stiam de existanta unei campanii de genul asta; foarte bine ca exista

SuKaRiT said...

OK! E o ştire. Bună, dacă stau să mă gândesc. Da' nu ne-o spus informaţia toată. (Ţţţ! Parcă ar fi ştirişti de meserie.) Dintre cei peste trei mii, câţi or fost descoperiţi cu aluniţa... mortală? :)

Unknown said...

Oana. Acum te-am descoperit.
Esti o femeie exceptionala.
pacat ca nu exista mai multe ca tine prin romania. Esti baietoasa si draguta. As spune mai mult despre ce cred despre tine dar cred ca ai inteles deja. Esti exact ce caut si nu gasiesc nicaieri. Damn this unfair life, all smart girls end up on tv.

BLOG VEDETE said...

E impresionant numarul de oameni care au facut un consult...asta inseamna ca campania si-a atins intr-adevar scopul