Wednesday 10 October 2007

Am I missing something?

In cutia postala primesc fluturasi electorali de la PD. Imi povestesc cat de minunati sunt ei si PPE-ul. Pe strada, ditamai panourile in care Stolojan ne invita sa sunam la nu's ce hotline PLD daca avem probleme. A inceput campania electorala si eu n-am aflat? Si daca nu, inseamna ca oamenii astia au putina amnezie: uita cum in 2004 acuzau PSD-ul de campanie "ilicita". A, si sunt curioasa: in campania "pe bune", PD-ul si PLD-ul vor avea in continuare aceleasi culori de "prezentare", respectiv portocaliu si albastru (care mie mi se pare ca merg ca nuca in perete)?

5 comments:

Anonymous said...

Pai fac si ei tot ce le da voie legea, sau mai bine zis lipsa legii. Cica nu exista nici o sanctiune pentru cei care fura startul in campania electorala. Am vazut zilele trecute si materiale publicitare pentru Daniel Daianu in cateva ziare serioase. Baietii lui Voiculescu au inceput si ei sa faca mitinguri cu reactie intarziata si sa imparta abecedare. Singurul lucru care ma mira este cum de PSD-ul se misca asa de incet.

Anonymous said...

Cand ma gandesc la o noua campanie electorala deja ma cuprinde o plictiseala maxima. god, cat de boring si deja vu mi se par toate talk-show-urile, conferintele de presa in direct, mitingurile cu parfum de mici si reporteri in curs de afirmare care isi dau sufletul la evenimente. Hai sa fim seriosi: interesul populatiei pentru politica a scazut simtitor in Romania. Singurii care nu s-au prins sunt politicienii!!

Anonymous said...

Avand in vedere ca nu exista sanctiuni prevazute pentru campanie inainte de perioada determinata ca fiind "campanie" e normal ca cineva sa fie tentat sa fure startul...

Anonymous said...

Campania a inceput deja si e mascata sub tot felul e initiati de informare a cetatenilor, intiative pt drepturi civice, etc
Am vazut in EvZ articol publicitar cu Daianu, panourile uriase cu Stolojan din Crangasi sar la gatul meu, fluturasi PD n-am primit inca, astept si restu.
Diferenta dintre astea si campania electorala efectiva este ca acum nu vezi nicaieri "votati AIA" in rest e cam tot aia.

Anonymous said...

sa nu uitam bannerele cu tinerii PNL si campania lor Promovam Romania. le gasim la universitate și romana, poate si in alte locuri, dar eu doar astea le-am vazut