Wednesday 26 September 2007

O replica memorabila

Ieri am cunoscut o persoana speciala. A insemnat ceva in istoria anticomunismului din tara asta (si prin asta vreau sa spun ca a trecut prin toate suferintele disindentei adevarate), a fost in strada la Revolutie, iar acum traieste modest. Foarte modest. Are pensie recorelata cu pragul minim. Cand am intrebat de ce nu a cerut sa i se recoreleze corect stiti ce mi-a raspuns? "Eu nu o sa cer nimic tarii mele. Si tot ce am facut, tot ce am suferit a fost darul meu pentru ea. Cum o sa cer o rasplata pentru cadoul pe care l-am facut? Ar fi meschin..."

Veti afla in curand despre cine este vorba.

5 comments:

Oana Dobre-Dimofte said...

Teofil: comentariul tau nu are nici o legatura cu subiectul asta. Cand o sa simt eu nevoia sa scriu despre morar, vei putea comenta tot ce doresti.

erasmul said...

Frumos gandea batranul...
El si tu..."Batranul si marea".
cred ca i-ai facut o mare bucurie! privindu-te s-a scaldat in tineretea ochilor tai.

teofilul asta este angelofil?

Anonymous said...

Am ghicit: Ion Iliescu.

Oana Dobre-Dimofte said...

Dadatroll: buna poanta! :)

Anonymous said...

doina cornea, dupa stil.

am insa o intrebare: de ce trebuie sa precizezi la blogroll "ordinea e alfabetica"? doar e evident. nu esti chiar blonda, nu? :)