Thursday 24 May 2007

O carte pe care o s-o citesc

Via newsin

Corespondenta în România a agenţiei Associated Press, Alison Mutler, a lansat joi volumul 'Plecată la revoluţie. Cronicile anglo-americane ale tranziţiei (1994 - 31 decembrie 2006', o carte care cuprinde 80 de articole despre România, ţară pe care jurnalista o denumeşte simplu 'România mea'.
'Am dedicat această carte celor trei jurnalişti străini care au murit în timpul revoluţiei din 1989. Această carte este despre România. Pentru mine, România este o ţară bezmetică, absurdă, beată, pe alocuri frumoasă, tragică, comică şi adevărată. E România mea', a declarat, în discursul de lansare a volumului, jurnalista Alison Mutler.

Imi place Alison Mutler. Am intalnit-o pe la cateva "happeninguri" gen vizita lui Bush jr in Romania si am vazut-o la lucru. E dezinvolta, e naturala si extrem de hotarata cand isi pune ceva in cap (de exemplu sa treaca de cordonul de "gorile"). Am vazut-o la televizor si mi-a placut cum argumenteaza: isi fixeaza firul silogismului si merge pe el pana la capat. Si asta intr-o limba romana pe care o stapaneste extrem de bine. Pe scurt, Alison Mutler mi se pare o tipa misto! :)

No comments: