Monday 21 May 2007

Nu-i corect!



De ce Basescu are dreptul sa-si puna pe panoul de la Universitate dorinte cu subcapitole, iar ceilalti doar dorinte simple? Ma consoleaza, totusi, un lucru: despre ale mele am certitudinea 100% ca sunt sincere.

Edit: Mda, si acuza tot opinia publica pentru ca il judeca pentru "gandurile nepublice" exprimate in fata sotiei, in masina. Inregistrate accidental pe un telefon pe care si l-a insusit abuziv. Ups! Pai tocmai gandurile NEPUBLICE ale politicienilor sunt cele interesante. Ca din comunicate si declaratii oficiale e mai greu sa percepi caracterul unui om.

12 comments:

Doru Oprişan said...

Si cum spuneam, ai tacut cand a fost vorba de vot, iar acum poti sa comentezi linistita si de o tabara, si de cealalta.
In al doilea rand, daca tocmai gandurile nepublice sunt cele interesante, inseamna ca pentru tine intimitatea nu e importanta. Asa ca te invitam sa scrii pe blog exact cum gandesti. Suntem curiosi daca tu folosesti injuraturi in limbaj, daca tu ai scapari, daca tu gresesti in momente de suparare sau de presiune, etc. Daca da, te felicitam. Inseamna ca esti un om normal si ne simtim ok alaturi de tine. Dar te si certam, pentru ca ar insemna ca tu, om normal, critici normalitatea altora.

P.S.: 1. Nu critic persoana, ci faptele. Nu am nimic cu tine.
2. De acord ca, "confiscarea" telefonului e o mare gafa si o mare anormalitate despre care ar trebui sa se discute. De asemenea ar trebui sa se discute de modul in care unii jurnalisti isi fac meseria. Intrebari mai tampite ca cele puse in momentele alea presedintelui mai rar am auzit...

Anonymous said...

Daca faza s-ar fi petrecut inainte de referendum cu cateva zile, oare si-ar mai fi riscat d-l Basescu propria imagine in asa un hal?

Oana Dobre-Dimofte said...

1. Exact: cu toate ca am tacut cand a fost vorba de vot, acum am dreptul intact de a comenta. Pentru ca raman cetateni ai Romaniei si cei care nu voteaza. Iar Constitutia nu limiteaza libertatea de exprimare la cei care voteaza.
2. De injurat injur (desi ma simt jenata), dar expresii rasiste nu folosesc. Niciodata.
3. Felul in care Andreea Pana si-a facut meseria este strict problema sefilor ei. Si eventual a CRP-ului. Nu fac parte din nici una dintre cele doua structuri.

Anonymous said...

Furtul telefonului pare scuzabil in comparatie cu tampenie de a iesi sa-si scrie dorintele in public. Bai, Basescu, eu te-am votat, dar vezi ca intorc foaia si ai sa vezi tu cate telefoane-ti bag in buzunar.Si sa vedeti apoi discutii interesante cu madame Elena Udrea(apropos La multi ani si pupici din partea colegilor care-ti admira decolteul. Eu nu am voie ca-s insurat si-mi pusca nevasta un ciocan in vizor). Asa...revin la prostia lui Basescu: frate marinar (am fost si eu in cateva porturi) mergi matale la Cotroceni si scrie acolo niste decoratii, numiri de ambasadori si altele. Vezi ca vine Vadim si te urmareste toata viata(si-asa ai furat voturile, potrivit acestui personaj nascut patriot). :))Am aberat si eu un pic. M-am molipsit dupa juma de ora ascultandu-l pe Vaidim.

Zuzu said...

Sa-mi spuna si mie cineva ce-i corect in Romania....sa ma minunez si eu...
Inca stau si ma tot intreb CE ar fi putu fi in capul lui Base atunci cand a reactionat asa brutal cu ziarista aia??? De ieri ma tot intreb si tot nu am reusit sa aflu.... Sa faca asa ceva in ziua in care 74%(din 46% :-) )din poporul asta i-a dat o sansa....
Nu pot intelege... Asta este chiar tara tuturor posibilitatilor (nesanctionate decat preferential)??
Dar... poate Dumnezeu nu bate cu batul....

Zuzu said...

Si as mai vrea sa stiu cum l-ar mai justifica pe Basescu acum, dupa incindentul cu telefonul, d-ul Traian Ungureanu care ieri si in zilele trecute facea spumite de fiecare data cand cineva ii gasea un mic cusur lui Base...

Anonymous said...

ei dragii mosului... pe cand o reactie impotriva deciziei editorilor sefi ai domnisoarei Pana de a publica o discutie in spatiul intim al persoanei? indiferent de modalitatea de inregistrare, publicarea ei injoseste teribil de mult breasla voastra a jurnalistilor. Mai mult chiar decat intrebarile "profesioniste" ale domnisoarei in cauza precum si mai mult decat tehinicile "profesionale" de inregistrare... Scoala romaneasca de jurnalistica are o mare materie lipsa: deontologia profesionala!

Oana Dobre-Dimofte said...

Aurelian, nu zic ca n-ai dreptate, dar si tu ai o mare deficienta gramaticala: deontologie profesionala e un pleonasm.

In rest, nu stiu ce meserie ai. Sa zicem ca esti inginer. Ca tine mai sunt 9846549 de alti ingineri. Unul dintre ei trage o linie stramba pe o macheta. Asta inseamna ca ar trebui sa te simti tu jignit sau inferior profesional?

Anonymous said...

oana
multumesc pentru precizare! m-am simtit ca la ora de gramatica dintr-a 7. Ma rog, nu forma ci fondul se afla in discutie

hai sa privim chestiunea din alt punct de vedere ingineresc: orice inginer e obligat sa respecte niste legi ale fizicii altfel i se darama sandramaua ce intentioneaza a o construi.

ei bine?!?
in rest fain blogul pana acum
PS: si, da, m-as simti asa cum spuneai mai devreme daca inginerul ar fi proiectant si macheta ar fi plansa iar constructorul ar concretiza linia stramba intr-o grinda aiurea

Anonymous said...

PS: am mancat un a de la a 7-a :))

Oana Dobre-Dimofte said...

Aurelian,
ai fost malitios, am fost malitioasa. Atata tot
Stick around :)

kixx said...

Vorba ceea, dacă oamenii ar putea citi gîndurile, orice prietenie, alianţă, parteneriat sau cuplu nu ar dura mai mult de cîteva zile (sau era minute?)

Nu-i corect cînd:

- preşedintele României comite chestii prevăzute în Codul Penal (furt sau tîlhărie, în spaţiul public) şi probabil nu i se va întîmpla nimic pînă se va prescrie fapta

- d-şoara în cauză sau CRP sau cineva din presă nu are vreo motivare sau scuză pentru încălcarea articolului 12 al UDHR si a articolului 8 al Conventiei europene a drepturilor fundamentale ale omului