Thursday 31 May 2007

Hayssam Show

Hayssam is back in business. In timp ce scriu, da un show halucinant la Antena 3, la emisiunea lui Mihai Gadea. Se dezvinovateste, arunca pisici in directii misterioase, se plange de sanatate, schimba amintiri cu Marie Jeanne Ion (care il intreaba daca a fost sau nu rapire). Hayssam e pus pe fapte mari- ne spune si unde e: intr-un cartier din Beirut. Si mai face ceva: munca de translator cu jumatate de norma. Pentru ca translatorul "oficial" al emisiunii se descurca mai greu sa descalceasca dialogul dintre Hayssam si avocatul lui, Omar ia problema in mana si traduce el.
Intr-un final, zice si ce-l intereseaza: "sa fiu lasat liber doua saptamani, sa ma exprim liber". Poate n-a observat, dar e liber de aproape un an.
La un moment dat, faza magistrala: intra Ohanesian, il intreaba cu cine a vorbit intr-o noapre la hotel si brusc pica legatura telefonica. Gadea, intr-un moment de maxima inspiratie, zice: "Domnu' Hayssam, am o rugaminte. Sunati-ne din nou, ca vreau sa va mai intreb ceva." Dupa 2 minute, HAYSSAM SUNA!!!! Prima replica: "Domnu' Gadea, vreau sa va spun a celalalt telefon al dumneavoastra e deranjat." De parca se stricase cuplaju' telefonic intre doi vecini de palier din Drumul Taberei!
Astept cu interes cum ne vor explica maine serviciile ca n-au instrumentele necesare sa identifice locatia lui "terorica". Bine ca le are Intactul!

6 comments:

Anonymous said...

cool. ce tare.

Anonymous said...

Bai, ce-am pierdut!
Eu am fost ca o lady la concert si intre timp vad ca lumea a pus tara la cale.
Si stii ca imi scriu licenta pe subiectul rapirii? Nu pot decat sa sper ca Omar va mai suna la Antena zilele astea, eventual cand sunt si eu acasa. Si cineva poate il roaga sa mai zica o data toate chestiile astea interesante. :P

Anonymous said...

Oana am prins si eu ceva din show-ul de aseara... ce sa mai zic? a fost taaaare de tot. Si legatura dintre Beirut si Buc era super buna; pai eu cand sunam in Beirut sau eram sunata de acolo se auzeau mereu zgomote, baraituri, chiar si voci la un moment dat! in fine, i se dau poporului scandaluri, paine nu prea, asta asa ca sa nu vorbeasca de ceea ce NU a facut actuala guvernare :(...si, inca ceva ce nu credeam ca se va intampla in RO -- daca nu in fiecare zi, de cateva ori pe sapt auzim ceva de serviciile care dreg, dezleg si ne conduc, teoriile conspiratiei sunt alive and kicking in timp ce agricultura e la pamant (din ce aud, ca nu ma pricep) salariile sunt cum sunt, oamenii pleaca intr-o veselie (vorba vine, ca de fapt pleaca din cauza unei vieti absolut nenorocite) din tara, mare parte din cei ce raman traiesc de pe o luna pe alta (si da, asta chiar stiu din proprie experienta, ca tare sunt mari chiriile in Bucuresti), depresie cat incape, dezamagiri... nici nu stiu de unde sa incep; revolutia a fost un fake (aflam astazi din Ziua, daca nu stiam) KGB, CIA, masonii s.a.m.d ne conduc si atunci la ce naiba mai stam noi p'acilea?? ca nu inteleg. Oana tu esti in presa si ai o imagine de ansamblu... ma insel cand spun ca aceste discutii ongoing despre servicii ale noastre, ale lor, etc sunt in proportie de 99,9% praf in ochii nostri? de ce sa vb de cladirile cu bulina (una chiar peste drum de unde stau) in care locuiesc inca familii cu copii mici, de ce sa vorbim de sate fara curent si apa? sau de unii care cica stau inca in corturi sau vagoane de la inundatii (asta e de la o amica, deci nu stiu de unde a citit-o/auzit-o)? si ar mai fi zeci de chestiuni serioase... ca in Orient ni se servesc povesti despre teroristi ce huzuresc in Beirut, despre rapiri ce parca nu au fost rapiri, despre soldatii nostri Rambo ce i-au salvat, si inteleg ca de fapt au fost americanii mai Rambo decat ai nostri... dar, nu ma mai intereseaza!! sa ne lase cu prostiile si propaganda de dezinformare si ascultare de telefoane (oricum ce putem face? ca nu ai cum sa verifici ce fac serviciile!) si sa discutam despre ce e important pentru cetateanul simplu, pt cei multi.... stim de elita din politica de la Golden Blitz, Doina, etc sau de cea mondena de la Bamboo dar asta ma doare pe mine?! in fine, gata ca m-am enervat cumplit si nu (se) mai merita pt asa o tara...

Oana Dobre-Dimofte said...

Miss_m, in legatura cu ce mi-ai scris in privat: eu abia acum am vazut ca am 5 mesaje nevalidate, printre care si al tau. Imi pare rau pt neintelegere.

Anonymous said...

Oana iti cer scuze in acest caz :) si merci

Oana Dobre-Dimofte said...

Miss_m, n-ai de ce sa-ti ceri tu scuze pentru ca eu am fost ametita. :)